Je winkelwagen is momenteel leeg
BESTEL- EN LEVERINGSVOORWAARDEN HORECA
Klant worden?
We beschikken over een mooie selectie wijnen afkomstig uit Europa en veelal eigen import. Het wijnassortiment word aangevuld door een aantal wijnen die door ons bij andere importeurs zijn geselecteerd. We verzorgen niet alleen je voorraad, we geven ook workshops voor je medewerkers, we adviseren je ten aanzien van je wijnkaart en wijn-spijsarrangementen. Ook verzorgen wij samen met onze horeca klanten wijn-spijs avonden. En of je nu een groot restaurant of een intiem café hebt, we kunnen je altijd de beste prijs bieden. Kortom, we staan voor je klaar! Hoeveel meer redenen heb je nodig? Maak een afspraak: bel Janet (06-31005924) of stuur een mail naar [email protected].
Bestellen
Al klant? Fijn! We staan natuurlijk zoveel mogelijk tot je beschikking, maar hanteren wel een aantal regels ten aanzien van je bestelling:
Bestellen kan op twee manieren:
Afhalen: Bij onze winkel van dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00 en 18:00 uur. Wij hanteren scherpe afhaal prijzen. Vraag Janet naar de voorwaarden.
Bezorging: Onze vaste leverdagen zijn woensdag en vrijdag. Daar kunnen we door overmacht (bijvoorbeeld een volle "bezorgagenda" ontoereikende voorraad, vertraagde leveringen uit het buitenland et cetera) van af wijken, maar in principe houden we ons zoveel mogelijk aan deze dagen. Als je je bestelling uiterlijk voor 14.00 uur de dag voorafgaand aan de bezorg dag doorgeeft, heb je je wijn "de volgende dag" in huis (de hiervoor genoemde overmacht-gevallen voorbehouden). Heb je een keer een noodgeval? Geen probleem, je kunt (op afspraak) een paar flessen afhalen bij de winkel.
We zijn ook zeker niet te beroerd om in geval van nood en bij wijze van service op dinsdag, donderdag of zaterdag een grotere bestelling te komen afleveren, maar met een wekelijks "noodgeval" kunnen wij op zeker moment helaas geen rekening meer houden.
-Leveringen in de binnenstad doen wij zoveel mogelijk voor 12 uur. Het is helaas niet mogelijk een exact bezorgtijdstip aan te geven.
-De minimale bestelbedrag voor bezorging is € 200,-.
-Voor afspraken over exclusieve levering van één of meerdere wijnen (deze worden dan niet geleverd aan andere horeca-/groothandelsklanten binnen de stad Groningen) geldt een minimale jaarafname, die per wijn verschilt. Als je belangstelling hebt om een wijn exclusief voor Groningen af te nemen, kun je daarover contact met ons opnemen.
-Eventueel van toepassing zijnde individuele afspraken over afnames, kwantumkortingen, exclusiviteit et cetera worden contractueel vastgelegd. Deze afspraken kunnen afwijken van bovenstaande leveringsvoorwaarden.Wij streven ernaar je onze scherpst mogelijke prijs te geven op basis van vastgestelde horecaprijzen en je (geschatte) afname en werken daarom niet met bonusafspraken op nacalculatie.
-Bestelde proefflessen worden altijd gefactureerd tegen de op dat moment geldende horecaprijs. Bij afname van geproefde flessen kunnen afspraken gemaakt worden over restitutie van de proefflessen. Proefflessen die wij (ongevraagd) zelf bij je afleveren ter keuring zijn vanzelfsprekend altijd gratis.
-Voor informatie over overmacht, aansprakelijkheid en toepasselijk recht verwijzen we je naar onze Algemene Voorwaarden. Onze Algemene Voorwaarden wijken ten aanzien van Horeca/Groothandel af op de volgende punten:
*Eigendomsvoorbehoud:
Alle geleverde goederen blijven eigendom van Cloinq tot de facturen voldaan zijn. Cloinq behoudt zich het recht voor bij uitblijven van betaling goederen terug te vorderen en/of beslag te leggen. Het risico van geleverde goederen gaat over op koper op het moment van levering.
-De koper is gehouden het geleverde te (doen) onderzoeken onmiddellijk nadat de zaken hem ter beschikking zijn gesteld. Eventuele zichtbare gebreken dienen binnen 1 dag na levering via e-mail schriftelijk en gespecificeerd aan Cloinq te worden gemeld, bij gebreke waarvan elke aanspraak jegens gebruiker vervalt.
Eventuele niet zichtbare gebreken dienen terstond –doch in ieder geval binnen uiterlijk 4 dagen- na ontdekking hiervan, via e-mail schriftelijk en gespecificeerd aan Cloinq te worden gemeld, bij gebreke waarvan elke aanspraak jegens Cloinq vervalt. De koper dient Cloinq in de gelegenheid te stellen een klacht te (doen) onderzoeken. Ingeval van gegronde en tijdige reclame zal Cloinq te harer keuze hetzij de geleverde zaken vervangen tegen retournering van de oorspronkelijk geleverde zaken hetzij een vervangende vergoeding daarvoor aan de koper te voldoen of een evenredig gedeelte van de factuur crediteren.
Indien komt vast te staan dat een klacht ongegrond is, dan komen de ter zake hiervan door Cloinq gemaakte kosten integraal voor rekening van de koper.
*Retouren:
Het retourneren van wijnen kan uitsluitend wanneer hierover voorafgaand aan levering (schriftelijk of via e-mail) afspraken zijn gemaakt. Wijnen worden uitsluitend retour genomen per complete, originele en onbeschadigde doos. Wijnen die langer dan twee maanden geleden gefactureerd zijn, alsmede niet-courante jaargangen worden niet retour genomen.
-Cloinq hanteert een betalingstermijn van 7 dagen.