Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Voordat je je wijn terugstuurt, kun je telefonisch contact opnemen. Zo kunnen wij het retourneren persoonlijk met je afhandelen. De kosten van retourneren zijn voor rekening van de koper. Wanneer bij retourzending beschadigingen aan het product ontstaan door, bijvoorbeeld, onzorgvuldig inpakken, zijn de kosten hiervan voor rekening van de koper.
Moet ik voor het retourneren van mijn artikel(en) betalen?
Bij Cloinq kun je binnen Nederland artikel(en) retourneren wanneer je eerst contact opneemt met ons. De kosten van retourneren worden ingehouden op het terug te storten bedrag.
Moet ik betalen voor het ruilen van artikelen?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het ruilen van artikelen. Wel moet je verzendkosten betalen wanneer je retourneert. Het retourneren van artikelen zonder de originele verpakking of zonder overleg kan leiden tot extra kosten. Zakelijk Ook voor zakelijke bestellingen staan we graag tot je dienst. Je kunt telefonisch of via e-mail de mogelijkheden met ons bespreken. Zo kun je als zakelijke klant rekenen op offertes op maat en bestellen op factuur.
Heb je een klacht?
Cloinq is constant bezig met het optimaliseren van de webshop. Wij stellen het dan ook op prijs als je het ons laat weten wanneer je een klacht hebt of vindt dat er iets beter kan.
Hoe dien ik een klacht in?
Je kunt je klacht indienen via
[email protected] of bel ons (06-31005924) op werkdagen tussen 11.00 en 18.00 uur. Je ontvangt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen, een reactie.
Kurk?
Helaas komt het weleens voor dat een wijn kurk heeft. Mocht je hiervan overtuigd zijn dan kun je dit te allen tijde aan ons doorgeven via
[email protected]. De fles dient tenminste ¾ vol te zijn en voorzien te zijn van de datum van openen wanneer deze retour wordt gestuurd; alleen dan kom je in aanmerking voor creditering. De fles kan samen met de factuur worden verstuurd naar het volgende adres: Cloinq, Westersingel 20, 9718 CL, Groningen. Wijnen die achteruit gegaan zijn door te lang of foutief bewaren of door uitdroging van de kurk vallen niet onder dit beleid; wij aanvaarden daarvoor geen aansprakelijkheid. De kosten van retourzending zullen niet worden vergoed, tenzij je een gegrond beroep doet op garantie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag
(www.sgc.nl). Tevens kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.