Large selection of products and fast shipping!

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

BESTELLINGEN VIA ONZE WEBSHOP OF IN DE WINKEL
 
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
1) PostNL.
Veel van onze artikelen worden binnen twee tot drie werkdagen geleverd, als u op werkdagen voor 14:00 uur bestelt. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd dan word je hiervan zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht. Uw bestelling wordt gratis thuis geleverd door PostNL wanneer je bestelt voor €200,- of meer. Bestel je voor minder dan €200,- dan zijn de bijdage in de kosten € 8,95.
2) Fietskoerier.
Binnen de stad Groningen verzorgen wij ook levering op dezelfde dag (op werkdagen en voor 12:00 uur besteld) via de Fietskoerier. Maximaal aantal flessen: 12. Bijdrage in de bezorgkosten € 6,00.
3) Eigen bezorgdienst.
Op vrijdag bezorgen wij met onze vaste bezorger. Vraag naar de mogelijkheden.
 
Wat gebeurt er met mijn pakket wanneer ik niet thuis ben?
Bestellingen die, in de stad Groningen, worden afgeleverd door de fietskoeriers worden, als je niet thuis bent, in eerste instantie aangeboden bij je buren. Als daar geen gehoor is wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer er dan weer niemand thuis is kun je het pakket afhalen bij onze winkel. Eventuele bezorgkosten worden in een dergelijk geval NIET gerestitueerd. Pakketten worden door PostNL meestal eenmaal aangeboden en, bij geen respons, afgeleverd bij buren of meegenomen naar een depot of afhaalpunt. Wanneer het pakket daar niet binnen 5 werkdagen wordt afgehaald, wordt het automatisch retour gezonden. Wanneer wij daardoor een pakket opnieuw moeten verzenden, zijn de verzendkosten voor rekening van de koper. Deze worden gefactureerd en moeten zijn voldaan vóórdat het pakket opnieuw ter verzending aangeboden wordt bij PostNL.
 
We staan voor je klaar!
Heb je vragen over je bestelling? We staan je op werkdagen tussen 11.00 en 18.00 graag te woord! Stuur een e-mail naar [email protected], bel of stuur een whatsapp naar 06-31005924.
 
RETOURNEREN EN RUILEN
 
Mag ik mijn artikel(en) retourneren?
Nadat je je bestelling hebt ontvangen, mag je nog 21 dagen nadenken over je aankoop. Mag ik mijn artikel(en) ruilen? Je mag binnen 21 dagen het artikel ruilen voor een ander exemplaar. Artikelen kunnen alleen geruild worden wanneer deze ongeopend of ongebruikt zijn en waarvan de verzegeling nog niet verbroken is. Voor het ruilen van artikelen kun je contact met ons opnemen.
 
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Voordat je je wijn terugstuurt, kun je telefonisch contact opnemen. Zo kunnen wij het retourneren persoonlijk met je afhandelen. De kosten van retourneren zijn voor rekening van de koper. Wanneer bij retourzending beschadigingen aan het product ontstaan door, bijvoorbeeld, onzorgvuldig inpakken, zijn de kosten hiervan voor rekening van de koper.
 
Moet ik voor het retourneren van mijn artikel(en) betalen?
Bij Cloinq kun je binnen Nederland artikel(en) retourneren wanneer je eerst contact opneemt met ons. De kosten van retourneren worden ingehouden op het terug te storten bedrag.
 
Moet ik betalen voor het ruilen van artikelen?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het ruilen van artikelen. Wel moet je verzendkosten betalen wanneer je retourneert. Het retourneren van artikelen zonder de originele verpakking of zonder overleg kan leiden tot extra kosten. Zakelijk Ook voor zakelijke bestellingen staan we graag tot je dienst. Je kunt telefonisch of via e-mail de mogelijkheden met ons bespreken. Zo kun je als zakelijke klant rekenen op offertes op maat en bestellen op factuur.
 
Heb je een klacht?
Cloinq is constant bezig met het optimaliseren van de webshop. Wij stellen het dan ook op prijs als je het ons laat weten wanneer je een klacht hebt of vindt dat er iets beter kan.
 
Hoe dien ik een klacht in?
Je kunt je klacht indienen via [email protected] of bel ons (06-31005924) op werkdagen tussen 11.00 en 18.00 uur. Je ontvangt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen, een reactie.
 
Kurk?
Helaas komt het weleens voor dat een wijn kurk heeft. Mocht je hiervan overtuigd zijn dan kun je dit te allen tijde aan ons doorgeven via [email protected]. De fles dient tenminste ¾ vol te zijn en voorzien te zijn van de datum van openen wanneer deze retour wordt gestuurd; alleen dan kom je in aanmerking voor creditering. De fles kan samen met de factuur worden verstuurd naar het volgende adres: Cloinq, Westersingel 20, 9718 CL, Groningen. Wijnen die achteruit gegaan zijn door te lang of foutief bewaren of door uitdroging van de kurk vallen niet onder dit beleid; wij aanvaarden daarvoor geen aansprakelijkheid. De kosten van retourzending zullen niet worden vergoed, tenzij je een gegrond beroep doet op garantie.
 
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag
(www.sgc.nl). Tevens kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »